Vores samarbejde med Mystery Makers

Vi anbefaler Organic Growth til ALLE, men særligt til andre SMV og iværksættere som ikke selv har in-house kompetencer, samt til alle som har brug for strategisk sparring omkring markedsføring.”

"Organic Growth var et naturligt valg, da vi altid har investeret i en stærk organisk indsats i tæt samspil med performancemarketing. Deres arbejde er funderet i en dyb viden og professionalisme, kombineret med at de formår at kommunikere og samarbejde på en måde, så lægfolk kan være med. Organic Growth er dygtige til at facilitere møder, med fokus på at der træffes beslutninger, så der kan leveres flotte resultater. Man aldrig er i tvivl om, at man er kunde det rigtige sted.

Vi anbefaler Organic Growth til ALLE, men særligt til andre SMV og iværksættere som ikke selv har in-house kompetencer, samt til alle som har brug for strategisk sparring omkring markedsføring."
Mads Lind
Grundlægger af Mystery Makers

Interview med Christian Irgens
og Mads Lind fra Mystery Makers

Hvilke problemstillinger stod I overfor, der gjorde, at I tog kontakt til Organic Growth?
Manglende indsats på SEO gennem flere år. Tiltagende konkurrentsituation. Vi havde brug for at blive fundet



Hvordan oplever I, at samarbejdet har forløbet og fungeret (I forhold til blandt andet dialog med Organic Growth, forventninger, input og feedback)?

Organic Growth’s arbejde er funderet i en dyb viden og professionalisme, og samtidig formår de at kommunikere og samarbejde på en måde, så lægfolk kan være med. Som kunde opnår man defor en værdifuld sparring, hvor de vigtige detaljer bliver forstået begge veje. O.G. er dygtige til at facilitere møder, med fokus på at der træffes beslutninger, så der kan leveres flotte resultater. De har god grund til at være stolte af deres arbejde, og måske derfor er de også grundige når de afrapporterer, så man aldrig er i tvivl om at man er kunde det rigtige sted. Over al forventning, det har været et forbilledeligt samarbejde og Organic Growth har hjulpet os med en lang række opgaver. Også opgaver ud over ren SEO og organisk markedsføring



På hvilken måde har samarbejdet med Organic Growth haft indflydelse på jeres virksomhed?

Struktureret optimering af SEO og organisk markedsføring. Et større overblik og gennemskuelighed på vores markedsføring generelt



Hvem vil I anbefale Organic Growth til?

Til alle, men særligt til andre SMV og iværksættere som ikke selv har in house kompetencer, og til alle som har brug for strategisk sparring omkring markedsføring.

INGEN! Organic Growth er en konkurrent-killer. SEO er et våbenkapløb og amerikanerne lod jo heller ikke frivilligt russerne få opskriften på atombomben.

Om vores arbejde

Samarbejdet med Mystery Makers har være et produktivt og spændende samarbejde, hvor vi fik lov til at arbejde med SEO og projektstyring.

SEO strategi

Vores SEO strategi har bygget på at optimere mod de primære søgeord, såsom escape rooms og mystery room. Dette er gået godt, og i skrivende stund rangerer vi #1 på søgningen “Escape Rooms”. Derudover, har vi arbejdet på en indholdsstrategi, som underbygger Mystery Makers vigtigste kundebase. Dette har haft en positivt effekt på søgninger, som er relateret til diverse begivenheder og højtider.

Gennemsigtighed

I samarbejdets start stod det klart, at Mystery Makers skulle have bedre forståelse af deres marketingbudget – Hvor mange penge får vi tilbage, når vi bruger penge? For at løse denne problematik, blev der opsat ecommerce tracking i Google analytics, så Mystery kunne se, hvor mange penge de tjente via hjemmesiden. Dette har hjulpet dem til at forstå værdien af de forskellige kanaler og hvilke kanaler, der giver den bedste ROI. Dette har også hjulpet annoncerings-eksperterne, så de kan optimere de “rigtige” kampagner: Dem der giver størst indtjening.

Resultater

Vores indholdsstrategi har haft en positiv indflydelse på hjemmesidens besøgstal. I højsæsonen 2019 så Mystery Makers en stigning i besøgstal, hvis man sammenligner med højsæsonen i 2018. I højsæsonen 2019 høstede vi ikke alle frugterne af  vores indholdsplan, da SEO jo ofte en er langvarig proces. Derimod høstede vi frugterne på de primære søgeord, hvor vi rykkede os på høj konkurrence ved søgeterme som “Escape rooms”. Dette have en indvirkning på besøgstallet, som betød at landingssiden, der omhandlede escape room steg med 26,2% sammenlignet med forrige års højsæson.

Skal vi samarbejde?

Kontakt os for at høre mere om, hvad vi kan gøre for jeres virksomhed