Velskrevet indhold der giver kunder

“Content is king” hører man ofte folk i marketingverdenen sige, og det er der god grund til. Godt og velskrevet indhold, der rammer den rigtige målgruppe, har utrolig stor effekt. Indholdet på siden er det første indtryk, kunden får af din virksomhed. Derfor er det helt afgørende, at det er velskrevet, personligt og fængende.

Nå ud til nye kunder og gør et indtryk med skræddersyet indhold, samt vores ekspertise inden for strategiplanlægning og teknisk SEO. Sammen udarbejder vi en content strategy, der er tilpasset din virksomhed og sørger for, at du får flere kunder via søgemaskinerne og andre potentielle platforme. 

Hvordan gør vi?

Når vi udarbejder en content strategy, gør vi det altid med udgangspunkt i, at indholdet skal være: linkbart, delbart, søgbart og konverterbart. Det er nemlig vigtigt, at det indhold, du har på din side, er relevant for forskellige kanaler, men samtidig supplerer hinanden. Ved at analysere dine konkurrenter og lignende cases udarbejder vi en content strategy, som vil give din virksomhed større succes online.

Linkbart

For at rangere højt på Google er links essentielt. Der er mange måder at bygge links på. En af måderne at gøre det på er ved at producere interessant indhold. Kan man producere indhold, som andre hjemmeside-ejere har lyst til at linke til, kan man nemlig skabe det, som kaldes “naturlige” links. Simpelthen links, som kommer helt af sig selv.

Deltbart

Som det gælder for linkbart indhold, gælder det for delbart indhold, at man via godt indhold kan skabe en engageret følgerskare. Der er flere måde at genere delbart indhold på, men det, du primært skal have for øje, er dine brugeres behov. Hvordan kan du hjælpe brugeren med at løse det problem, han eller hun står med? Det delbare indhold, der får størst succes, er ofte problemløsende, underholdende og/eller inspirerende. Alt efter hvilken virksomhedstype, der er tale om, kan man udarbejde en strategi, hvor et eller flere af disse elementer indgår.

Søgbart

Dette indhold finder kunden via søgemaskinerne, da det er optimeret mod en specifik søgning (eller flere). Denne indholdstype hjælper dig meget direkte med at få nye kunder, hvor link- og delbart indhold er mere indirekte. Når man udarbejder en content strategy med udgangspunkt i søgbart indhold, ser man ofte på tre parametre: antallet af søgninger, konkurrencen på den specifikke søgning og intentionen bag søgningen (hvorfor laver brugeren lige nøjagtig denne søgning?).

Konverterbart

Ved hjælp af de tre ovenstående indholdstyper kan man skabe indhold, der kan konvertere de nyfundne brugere til kunder. En content strategy kan på den måde ses som en slags tragt, hvor det konverterbare indhold er sidste del af tragten.

Vores ydelser

SEO

SEO er nøglen til at optimere din tilstedeværelse online og få kunderne til at finde dig. Vi laver en langsigtet og unik SEO-strategi til din virksomhed.

Content strategy

Med udgangspunkt i strategiplanlægning og teknisk SEO udarbejder vi en skræddersyet content strategy, som vil få flere kunder til at vælge dig.

Google My Business

Med mange års erfaring i Google My Business tilbyder vi en komplet Google My Business-løsning, der er tilpasset jeres behov.

STOR ROS. Brug praktikere som Lauge, der ved, hvad han taler om. Imponerende, at han både kan holde oplæg og samtidig køre workshop for ... var vi 40 mennesker? Helt formidabelt, at han kan løse folks problem på stedet, samtidig med at vi alle får relevante input!
Kursist, journalist og kommunikationskonsulent