Skip to main content

Lad os stå for din SEO

Skræddersyede og datadrevne strategier samt opsætning og løbende optimering og rapportering

Vi sikrer din synlighed i de ønskede byer og områder

Få en korrekt og stærk opsætning af din hjemmeside samt opdateret og skarpt indhold, der sikrer din synlighed på de rette platforme og i relevante sammenhænge.

Lokationsfokuseret SEO er især vigtigt for dig, hvis du ejer en virksomhed med flere lokationer eller en lokal forretning. Med vores optimering og eksekvering er du sikret all-around! Du får de bedste betingelser for at styrke din markedsføring og forbedre din synlighed online, så potentielle kunder finder dig ved relevante søgninger. For at nå din målgruppe og potentielle kunder, er der især to vigtige søjler vi har fokus på:

  • Den tekniske opsætning af din hjemmeside – Det er vigtigt, at det hele spiller, så brugerne ikke møder forhindringer, når de befinder sig på din hjemmeside, og så din virksomhed kan rangere højt på Google.

  • Relevant indhold – Vores indholds- og søgeordsstrategier tager altid udgangspunkt i, at det er mennesker, der læser dem. Derfor har vi altid fokus på din målgruppes søgeadfærd og købsrejse.

Vi har specialiseret os i lokal SEO og content marketing, fordi vi synes, det er spændende og sjove strategier at arbejde med, men også fordi det skaber resultater for vores kunder.

Få en korrekt opsætning af din hjemmeside

Hvis din hjemmeside ikke spiller, har det store konsekvenser for resten af din online markedsføring.

Din online tilstedeværelse styrkes af en række forskellige elementer, hvoraf et af de elementer er teknisk SEO. Skab langsigtede resultater med teknisk SEO, så sikrer du, at:

  • Google forstår indholdet på din hjemmeside, så du når ud til potentielle kunder

  • din hjemmeside er funktionel og brugervenlig, så du både sikrer nye kunder, samt at kunder, der har foretaget et køb, vender tilbage

Optimér mod til målgruppe og øg din konverteringsrate

Optimeringer er ikke noget, du kan foretage en enkelt gang. Google opdaterer konstant deres algoritme, så den bedre forstår brugerens søgeintentioner og opfylder deres behov, så derfor bør du foretage onpage optimeringer løbende.

Onpage optimering sikrer:

  • at din virksomhed rangerer højt på Google og dermed er synlig for din målgruppe, når de laver en søgning, der relaterer sig til dit produkt/ydelse

  • konvertinger, da du vil tiltrække trafik, med de rette brugere, der er klar til at foretage et køb

Vær synlig og nem tilgængelig for din målgruppe 

Det kan ikke siges nok gange! Din virksomhed skal være oprettet på Google Business Profile. En virksomhedsprofil på Google er et must have, hvis du ønsker at være synlig i bestemte områder og ifm. bestemte ydelser.

Det er ganske gratis at oprette en profil, men det er vigtigt, at du får udnyttet dens fulde potentiale, så du bl.a.:

  • sikrer, at din virksomhed er nem at finde på Google, og at de vigtigste kontaktoplysninger er samlet ét sted, så brugerne nemt og ubesværet kan finde/kontakte dig

  • kan tracke vigtig data som klik, opkald og bookinger

Opbyg dit brand via linkbuilding

Det er svært at rangere højt på Google udelukkende på indhold, derfor kan du styrke hjemmesidens domæneautoritet ved offpage optimering.

Offpage optimering gælder alt det udenfor hjemmesiden, som har indflydelse på dine placeringer på Google. 

Vigtige offpage-tiltag der styrker dit brand:

  • få udarbejdet en linkbuilding-strategi, som er skræddersyet til din virksomhedsprofil og dit produkt/din ydelse

  • opbyg links ved at engagere dit brand og din hjemmeside på sociale medieplatforme

Hvordan optimerer vi dit indhold?

I vores arbejde med content marketing og lokal SEO arbejder vi altid ud fra det såkaldte Customer Journey Map – kundens købsrejse. Ved at producere indhold ud fra de forskellige faser i kundens købsrejse, kan du positionere dig som ekspert på dit område og møde potentielle kunder lige dér, hvor de har allermest brug for dig.

Læs mere om, hvordan vi arbejder med content marketing her.


Optimér indhold mod
målgruppe
og byer/områder

Hvordan skriver man en god SEO-tekst, som rammer potentielle kunder i nærheden af din virksomhed? SEO-tekster skrives ud fra brugernes søgninger, formuleringer og behov – og her er det særligt vigtigt at spørge sig selv: 

Hvor befinder den potentielle kunde sig på sin købsrejse? 

Customer Journey Mapping er vigtigt, fordi det siger noget om, hvilket indhold, der skal produceres og optimeres. Skal der produceres viden, som skal lede den potentielle kunde videre til et køb? Eller er din målgruppe købsklar, og har du brug for at styrke din synlighed online, så det er dig, de køber hos? Godt og velskrevet indhold, der rammer den rigtige målgruppe i de foretrukne områder og som fanger Google, vil have utrolig stor effekt på din virksomheds succes og vækst.

Med lokal SEO og målgruppeorienteret indhold styrker du din online tilstedeværelse lokalt og kan ramme specifikke områder, hvis du eksempelvis er ejer af en virksomhed med flere lokationer, eller hvis du ønsker at rangere højt på Google i et bestemt område. Det sikrer din virksomhed langsigtede og målbare resultater, hvad enten du ønsker flere fysiske kunder i din butik eller flere kunder online.

Skal vi skabe
resultater sammen?

Har du et projekt vi skal se på? Vi er altid friske på at dele ud af vores viden og gode ideer. Udfyld dit navn, telefonnummer, så ringer vi dig op til en uforpligtende samtale. 

Få en gratis SEO Analyse
Få en gratis SEO-analyse for at kickstarte din rejse mod digital succes!
Få en gratis SEO Analyse
Få en gratis SEO-analyse for at kickstarte din rejse mod digital succes!